Frans
"Wij hebben gisteren een fantastisch leuke dag gehad. De grootste oorzaak hiervan is de geweldig leuke sfeer die de gehele bemanning vanaf het eerste moment weet te creëren. Grappig, vriendelijk, behulpzaam, beleefd. Verder is het een mooie gezellige boot, zijn de toiletten schoon, het eten prima en is het een mooie vaartocht met als stops 2 uur in het mooie Rovinj en daarna 1 uur in het Lim Fjord springen en zwemmen vanaf de boot. Echt een aanrader, de €100 voor 2 personen absoluut waard."