Andrea
"Jo is fantastisch, zeer ervaren! Hij legde alles perfect uit en zorgde ervoor dat we veilig waren (4 volwassenen + 4 kinderen - allemaal beginners). De tour was erg afwisselend en prachtig. Je moet wel even wennen aan het koude water :-). De uitrusting was ook een groot pluspunt; niet elke aanbieder levert sokken en schoenen. Bovendien was de transfer naar het startpunt prima. Een echte aanrader, we komen zeker terug!"