Wendy
"Ik ging met mijn man en twee oudere tienerkinderen en het was een geweldige ervaring! Thomas was erg deskundig en zorgde ervoor dat we ons heel veilig voelden. Hij gaf alternatieven voor iedereen die zich niet prettig voelde bij de geplande activiteit (springen, glijden, enz.). Ik kan dit van harte aanbevelen en zou het zeker nog een keer doen als ik de kans krijg!"