














De schipper was geweldig, erg aardig en zeer professioneel. Hoewel het weer uitdagend was, met veel wind, was de tocht geweldig. We moesten een uur eerder terug vanwege de wind, en ter compensatie boden ze ons een tocht met een boei aan. De drankjes en het eten waren erg goed.


Geweldig! We hebben het echt heel erg naar ons zin gehad, iedereen was zo aardig en cool tegen ons. We hadden geen enkele ervaring, maar ze legden alles zo begrijpelijk uit. Dankjewel <3
90 aanbiedingen
11 aanbiedingen
9 aanbiedingen
8 aanbiedingen
8 aanbiedingen
8 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





