









Ik zou het zeker aanraden, het personeel is fantastisch en de service is geweldig!

Alles was perfect. Oni was een perfecte gastheer, liet ons alles zien en beantwoordde al onze vragen. We vonden het geweldig, de oceaan was zo blauw, nog nooit eerder gezien.


Zeker aan te bevelen, heel informatief, gezellig en een super enthousiaste en vrolijke kapitein ….Dennis is een topper!


We hadden ongeveer 12 uur van tevoren gereserveerd en alles verliep vlekkeloos. Het personeel ter plaatse was supervriendelijk en de introductie was erg goed (dus het was geen probleem, zelfs zonder rijbewijs). De prijs was ook prima; we betaalden €100 voor 3 uur plus brandstofkosten achteraf.


Uitstekend bedrijf, het zijn zeeprofessionals en weten hoe ze de klant moeten behandelen zodat hij tevreden is ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
90 aanbiedingen
11 aanbiedingen
9 aanbiedingen
8 aanbiedingen
8 aanbiedingen
8 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





