

































Ik zou het zeker aanraden, het personeel is fantastisch en de service is geweldig!

Eenvoudig en absoluut de moeite waard!

Alles verliep heel soepel: de boeking, het ontmoetingspunt, de instructies voor mensen zoals wij die nog nooit eerder hadden gereden – alles ging perfect. Een geweldige ervaring, het was echt leuk. ...


Geweldig 🥰


Super leuke vaart met ervaren kapitein Janie. Verteld leuk over diverse bezienswaardigheden.


We hadden ongeveer 12 uur van tevoren gereserveerd en alles verliep vlekkeloos. Het personeel ter plaatse was supervriendelijk en de introductie was erg goed (dus het was geen probleem, zelfs zonder rijbewijs). De prijs was ook prima; we betaalden €100 voor 3 uur plus brandstofkosten achteraf.


Geweldige service, alles werkte perfect.


Afspraken worden goed en vriendelijk nagekomen, boot in prima staat en uitgebreide instructies


Het was geweldig, mooie plek, vriendelijk personeel.



14 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





