





De ervaring met de Rentam-man (Alexander) was erg prettig en daarom raad ik het graag aan. Wat ik wel zou aanraden, is om mensen te vertellen dat het niet makkelijk is als het hard waait. Verder was alles geweldig!

Ernst en beschikbaarheid U heeft altijd iemand die u belt en alles voor u regelt Je hoeft nergens aan te denken Zij ondersteunen u en anticiperen stap voor stap op u


Alles was perfect. Oni was een perfecte gastheer, liet ons alles zien en beantwoordde al onze vragen. We vonden het geweldig, de oceaan was zo blauw, nog nooit eerder gezien.


Een erg aardige man met goede instructies. Veel vrijheid. We hebben dolfijnen en zeeschildpadden gezien. Zou ik zeker aanraden, 10/10!
34 aanbiedingen
16 aanbiedingen
9 aanbiedingen
8 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen

3 aanbiedingen





