









Geweldig personeel, we hebben enorm genoten! Zouden zeker weer boeken!

We hadden moeite om de exacte pier te vinden, omdat ze me een WhatsApp-bericht met de locatie hadden gestuurd, maar mijn nummer verkeerd hadden ingevoerd. De prijs is prima en ze leggen heel goed uit hoe je de boot moet bedienen. We huurden hem voor vier uur en de brandstof kostte 70 euro (we vonden het best duur, maar we hebben echt genoten van de boot). Wat mij betreft was het een van de hoogtepunten van onze reis naar Sardinië. Een echte aanrader!

Perfect, serieus en erg aardig


Een fantastische ervaring, de instructies voor het besturen van de boot waren duidelijk. De persoon was erg vriendelijk. Aarzel niet en boek het!


Alles verliep prima, het personeel was erg vriendelijk!
34 aanbiedingen
16 aanbiedingen
9 aanbiedingen
8 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen

3 aanbiedingen





