































Fantastische reis! De briefing was heel makkelijk te begrijpen, zelfs voor mensen die nog nooit eerder aan het roer hadden gestaan. We zijn helemaal naar Cala Luna gevaren en moesten uiteindelijk 80 euro aan brandstof betalen. Dat moet je niet onderschatten, maar de boottocht was elke cent waard! Onze boot werd zelfs gratis geüpgraded.

Perfecte organisatie. Ik kan het alleen maar aanbevelen :)

Geweldige ervaring voor de hele dag.


Een erg aardige eigenaresse die ons, als "bootbeginners", een uitstekende introductie gaf. Een erg mooie, schone boot, en we kregen zelfs gratis een koelbox en snorkelspullen. We hebben ons prima vermaakt.


Een fantastische ervaring, de instructies voor het besturen van de boot waren duidelijk. De persoon was erg vriendelijk. Aarzel niet en boek het!


Spectaculair, absoluut een aanrader.


Reistop
14 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





