



















Fantastische reis! De briefing was heel makkelijk te begrijpen, zelfs voor mensen die nog nooit eerder aan het roer hadden gestaan. We zijn helemaal naar Cala Luna gevaren en moesten uiteindelijk 80 euro aan brandstof betalen. Dat moet je niet onderschatten, maar de boottocht was elke cent waard! Onze boot werd zelfs gratis geüpgraded.

Goede instructies. Alles was prima. Ik kom graag nog eens terug.

Het werkte prima, alles verliep soepel. De boot is erg leuk :)


Prachtige tuin en de service was perfect. Ik beveel het van harte aan!


Een fantastische ervaring, de instructies voor het besturen van de boot waren duidelijk. De persoon was erg vriendelijk. Aarzel niet en boek het!
22 aanbiedingen

18 aanbiedingen
15 aanbiedingen
9 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





