





Het personeel was ontzettend vriendelijk en we hebben een fantastische tijd gehad op de boot! Ze hebben alles goed uitgelegd en ons zelfs opgehaald bij de haven toen we terugkwamen – alles verliep heel soepel. De extra kosten voor de brandstof vielen mee. Let op: de aanlegsteiger bevindt zich inderdaad in de haven, zoals aangegeven, maar er staat geen prominent "Noleggio Fortunato" op. Vraag er gewoon naar, dan vind je hem zo. 10/10, een echte aanrader! :D

Het personeel was erg behulpzaam bij het uitleggen hoe de boot te gebruiken en beantwoordde al mijn talloze vragen en ruimde alle twijfels uit de weg, vooral omdat de zee die dag nogal ruw was. De boot was prachtig en zeer comfortabel. Goed gedaan!
14 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





