











Het was een heerlijke reis en de mensen bij het verhuurbedrijf waren erg aardig. We verbruikten ongeveer 20 liter benzine in vijf uur, waarvoor we € 40 betaalden. We gaan het zeker nog een keer doen en kunnen het alleen maar aanbevelen :)

Uitstekende ervaring en organisatie. Ik raad aan om online te boeken en te betalen om de wachttijden te minimaliseren.

Vriendelijk, snel en eerlijk. De huurauto was prachtig.


Efficiënt en erg vriendelijk. Professioneel. Ik raad ze iedereen aan! Vergeet niet om een gebraden kip, gebakken aardappelen en bier te kopen voor een kleine, hoogwaardige snack op de boot.


Professioneel, vriendelijk en gepassioneerd. We hadden het geluk om door Cosimo begeleid te worden. Een echte aanrader.

16 aanbiedingen
16 aanbiedingen
9 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
6 aanbiedingen

4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





