













Het is leuk

Een 6-persoonsboot gehuurd. Geweldig personeel, zeer behulpzaam en vriendelijk, gehandicapte vrouw werd aan en uit de boot geholpen, met medeleven een genot om van te huren. Sterk aanbevolen.

De sfeer was erg prettig en leuk. De kapitein en de bemanning maakten de reis superleuk, vooral voor onze zoon van 3, die zich enorm vermaakte. Heel erg bedankt voor alles!


Een warm welkom, onbeperkt drinken en snacks, een comfortabele boot, exclusief voor onze groep van 11 personen, en de gidsen pasten zich aan onze wensen aan om wel of niet te zwemmen. Een klein probleempje: geen dolfijnen gezien tijdens onze tocht.


Een mooie, schone boot. Ze doen echt hun best om dolfijnen te vinden. Als ze ze vinden, blijven ze daar een tijdje en vertellen ze iets over de dolfijnen.


Gisteren een oprecht geweldige boottocht met Antonio gehad!!! We hadden het geluk dat we de enige familie op de boot waren, maar daarnaast waren we als natuurliefhebbers echt blij verrast om te zien hoe Antonio met de dolfijnen omging. Toen we de dolfijnen gevonden hadden, hield Antonio zijn afstand met de boot, was niet aan het jagen, waardoor uiteindelijk de dolfijnen naast en voor ons zwommen. Bij een andere boot was dat duidelijk een ander verhaal. Na enige tijd gaf Antonio ons aan dat het klaar was en draaide de boot. Vervolgens sprongen de dolfijnen achter ons nog het water uit (prachtige foto’s) en keerden wij terug naar de haven. Hier zijn echt herinneringen gemaakt!


Vriendelijk team, niets is te veel, ze zorgden voor een koelbox en wachtten zelfs op de meisjes die verdwaald waren. De boot was makkelijk te varen (motor), de Bluetooth-luidspreker was geweldig en speelde 'Rio' Duran Duran, en we zagen zelfs dolfijnen... dat was ongelooflijk, absoluut fantastisch. Ik boek zeker weer.

14 aanbiedingen
9 aanbiedingen

5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen

3 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen

3 aanbiedingen





