

































Het was perfect, de kapitein was zo vriendelijk!

De reis was goed georganiseerd en we hebben er echt van genoten! Ik zou het zeker aanraden.

We hebben echt genoten van de activiteit en de gids was erg aardig. De tour was geweldig.


Prachtig landschap en de bootbestuurder, "Aldo", was fantastisch! Dankjewel.


De reis was goed georganiseerd en we hebben er echt van genoten! Ik zou het zeker aanraden.


Goededag


Een fantastische dag! Een ware ontdekkingstocht door de schoonheid van Albanië. Het enige nadeel was dat de schipper erg hard voer en dat we wat krap op de boot zaten. Maar het was perfect voor sensatiezoekers.


Veel plezier op het water in de golven


Zeer leuke ervaring. Vriendelijk team.
8 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





