



















Het was absoluut een prachtige reis en het personeel was erg vriendelijk

We hebben een onvergetelijke dag gehad met een geweldige schipper.

100% ja!


Geweldige ervaring


Ja, ik zou deze boottocht van harte aanbevelen. Vriendelijk personeel en heerlijk eten, de boottocht was een hoogtepunt van onze vakantie.


De reis was erg prettig. De stops om te schommelen waren lang genoeg en leuk. We hebben ook de schildpadden gezien. Het eten was ook lekker.


Kleine boot, 2 lange snorkelstops. En heerlijke lunch. Aardige schipper en wij vonden het heel fijn dat dit niet zo'n massale boot is die je overal ziet. Dit is meer kleinschalig.


LEUK EN ONTSPANNEND


11 aanbiedingen
11 aanbiedingen
11 aanbiedingen
10 aanbiedingen
9 aanbiedingen
7 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
3 aanbiedingen
90 aanbiedingen
11 aanbiedingen
9 aanbiedingen
8 aanbiedingen
8 aanbiedingen
8 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





