

















Het was absoluut een prachtige reis en het personeel was erg vriendelijk

Veel plezier. Niet te druk.

Geweldige plekken worden bereikt. Je bent niet direct waar de massaboten varen.


Een fantastische boottocht! De bemanning was supervriendelijk en vrolijk, en het water was adembenemend helder en turquoise. We vonden de zwemstop het allerleukst – we hadden alle tijd om in de zee te zwemmen en van alles te genieten. Een echte aanrader! 🌊🚤💙


Alles was goed geregeld en het eten was ook erg lekker.


Het was fantastisch en de bemanning was geweldig!


We hebben een onvergetelijke dag gehad met een geweldige schipper.


LEUK EN ONTSPANNEND
27 aanbiedingen
14 aanbiedingen
7 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





