

























Het was absoluut een prachtige reis en het personeel was erg vriendelijk

Veel plezier. Niet te druk.

Geweldige plekken worden bereikt. Je bent niet direct waar de massaboten varen.


Een fantastische boottocht! De bemanning was supervriendelijk en vrolijk, en het water was adembenemend helder en turquoise. We vonden de zwemstop het allerleukst – we hadden alle tijd om in de zee te zwemmen en van alles te genieten. Een echte aanrader! 🌊🚤💙


We moeten met schildpadden zwemmen - 10/10


Supervriendelijk en leuk personeel. Heerlijk eten in overvloed. Drie zwemstops. Schildpadden en dolfijnen gezien. Zeer tevreden.


We hebben een onvergetelijke dag gehad met een geweldige schipper.


Ja, deze activiteit is ook leuk voor kinderen.


Het was perfect, kapiteins waren aardig en de blauwe lagune was geweldig

14 aanbiedingen
9 aanbiedingen

5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen

3 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen

3 aanbiedingen





