

















Het was absoluut een prachtige reis en het personeel was erg vriendelijk

Geweldige plekken worden bereikt. Je bent niet direct waar de massaboten varen.

Een fantastische boottocht! De bemanning was supervriendelijk en vrolijk, en het water was adembenemend helder en turquoise. We vonden de zwemstop het allerleukst – we hadden alle tijd om in de zee te zwemmen en van alles te genieten. Een echte aanrader! 🌊🚤💙


Leuke tour, we hebben één schildpad gezien :).


Geweldige sfeer van de organisatoren!


LEUK EN ONTSPANNEND
23 aanbiedingen
21 aanbiedingen
16 aanbiedingen
12 aanbiedingen
11 aanbiedingen
10 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
3 aanbiedingen
47 aanbiedingen
16 aanbiedingen
15 aanbiedingen
15 aanbiedingen
10 aanbiedingen
9 aanbiedingen
8 aanbiedingen
6 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





