

































Het was absoluut een prachtige reis en het personeel was erg vriendelijk

Geweldige plekken worden bereikt. Je bent niet direct waar de massaboten varen.

Een fantastische boottocht! De bemanning was supervriendelijk en vrolijk, en het water was adembenemend helder en turquoise. We vonden de zwemstop het allerleukst – we hadden alle tijd om in de zee te zwemmen en van alles te genieten. Een echte aanrader! 🌊🚤💙


Fijne reis! Comfortabele cruise, drankjes en fruit, voldoende tijd om te zwemmen. Gastvrije bemanning.


Alles was goed geregeld en het eten was ook erg lekker.


Het was fantastisch en de bemanning was geweldig!


Geweldige sfeer van de organisatoren!


Ja, deze activiteit is ook leuk voor kinderen.


Uitstekend vriendelijk personeel op de boot, fantastische service, prachtige plekken om te zien en echt privé!!

14 aanbiedingen
9 aanbiedingen

5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen

3 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen

3 aanbiedingen





