























Het was fantastisch en de bemanning was geweldig!

Geweldige boottocht, geweldige bediening en fantastisch eten.

100% ja!


Zeer aangename sfeer, vriendelijke bemanning, voldoende tijd om te zwemmen, heerlijke versnaperingen, 💯


100% ja!


Ja, ik zou deze boottocht van harte aanbevelen. Vriendelijk personeel en heerlijk eten, de boottocht was een hoogtepunt van onze vakantie.


De reis was erg prettig. De stops om te schommelen waren lang genoeg en leuk. We hebben ook de schildpadden gezien. Het eten was ook lekker.


Topteam Zeer mooie reis Schitterende boot Wij raden aan
14 aanbiedingen
6 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
157 aanbiedingen
24 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen

5 aanbiedingen
4 aanbiedingen

4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen





