







Schoon, vriendelijk, behulpzaam en beleefd personeel. Vertrek en terugkomst stipt op tijd. Alles volgens schema.

Geweldige cruise, het personeel is vriendelijk en attent! Het eten was erg goed en overvloedig. Nogmaals bedankt voor deze ervaring, die een verrassing was omdat de aanbieder die we aanvankelijk hadden gekozen op het laatste moment annuleerde. Maar geen spijt, integendeel, ik raad het van harte aan!!!

Het was een geweldige ervaring. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.
11 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
8 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





