















Het was absoluut een prachtige reis en het personeel was erg vriendelijk

Het was echt een geweldige reis, alle medewerkers waren ontzettend vriendelijk en hadden altijd oog voor het welzijn van de mensen.

Ja, deze activiteit is ook leuk voor kinderen.


Ja, ik zou deze boottocht van harte aanbevelen. Vriendelijk personeel en heerlijk eten, de boottocht was een hoogtepunt van onze vakantie.


Het was fantastisch en de bemanning was geweldig!


Mooie boottocht, niet te druk


LEUK EN ONTSPANNEND





12 aanbiedingen
12 aanbiedingen
11 aanbiedingen
8 aanbiedingen
6 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen

16 aanbiedingen
16 aanbiedingen
9 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
6 aanbiedingen

4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





