





























Een fantastische en vermakelijke ervaring. Een echte aanrader.

Hele leuke boottocht en zeker voor dat geld!

Ik kan het van harte aanbevelen, het was een geweldige ervaring.


Omdat het mooi en heel leuk is Stephane is super aardig


Zeer goed georganiseerd, zeer goede boot en goede kwaliteit. De hele reis was erg ontspannen en leuk. Oké, vanuit Ierland had ik meer verwacht, maar ik heb veel mooiere zeeën en eilanden gezien, zoals de Esterelmast.


Een droomervaring! Een prachtige catamaran, een topbemanning met een buitengewone kapitein, een ongedwongen uitje, een heerlijk aperitief, alles was perfect voor ons gezin (3 kinderen van 6 maanden, 5 en 7 jaar).


We hebben echt genoten van de snorkeltrip. We waren waarschijnlijk met 15 personen, maar we hadden ook genoeg ruimte op de boot, wat erg leuk was. We hadden ook genoeg tijd om te snorkelen en de uitrusting was echt goed. De mensen die daar werkten waren ook erg aardig
23 aanbiedingen
18 aanbiedingen

17 aanbiedingen
17 aanbiedingen
16 aanbiedingen
13 aanbiedingen
13 aanbiedingen
11 aanbiedingen
7 aanbiedingen

5 aanbiedingen
3 aanbiedingen
25 aanbiedingen
14 aanbiedingen
13 aanbiedingen
10 aanbiedingen
6 aanbiedingen
6 aanbiedingen

5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





