















































Een fantastische en vermakelijke ervaring. Een echte aanrader.

Uitstekende ervaring! Ik zou het aanraden!

Zeer leuke ervaring ondanks het slechte weer


De bemanning was ontzettend vriendelijk en altijd aan het lachen – het was een genot om ze te zien. Een zeer prettige ervaring.


Zeer prettige bediening, de schipper kent zijn vak goed en je merkt dat hij er plezier in heeft.


Zeer goed georganiseerd, zeer goede boot en goede kwaliteit. De hele reis was erg ontspannen en leuk. Oké, vanuit Ierland had ik meer verwacht, maar ik heb veel mooiere zeeën en eilanden gezien, zoals de Esterelmast.


Het was erg leuk met het supervriendelijke team


erg ontspannend; echt een aardige gastheer
28 aanbiedingen
18 aanbiedingen
18 aanbiedingen
17 aanbiedingen
16 aanbiedingen

16 aanbiedingen
13 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen
8 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





