









Manu is een fantastische gids! We hebben een geweldige dag gehad, vol ontdekkingen, natuurbeleving en exotische locaties. Heel erg bedankt, Manu, voor deze prachtige dag… Ik beveel je wandelingen van harte aan iedereen aan… Marie-Claude

Fantastische ervaring. Het eten was ook uitstekend. Het personeel was erg vriendelijk en attent. Een absolute aanrader.

We waren alleen in Josephine's badkuip. We hebben er intens van genoten.


Een fantastische dag, we hebben veel geleerd. Kapitein Manu was geweldig.


We waren alleen in Josephine's badkuip. We hebben er intens van genoten.


Uitstekende excursie met Gérald, een professionele en leuke kapitein met een schat aan kennis. Aarzel niet om hem tijdens de reis vragen te stellen. Zeker een aanrader om te doen en nog eens te doen.


Geweldige ervaring, de schipper is attent,
10 aanbiedingen
8 aanbiedingen
8 aanbiedingen
7 aanbiedingen
7 aanbiedingen
4 aanbiedingen
22 aanbiedingen

18 aanbiedingen
15 aanbiedingen
9 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





