





















Echt een heerlijke ervaring! Geweldige reis en lunch

Zeer schone boten Gezellige ploegen Respect voor schema's

Verfrissend, leuk en erg mooi


De bemanning was ontzettend vriendelijk en altijd aan het lachen – het was een genot om ze te zien. Een zeer prettige ervaring.


Zeer prettige bediening, de schipper kent zijn vak goed en je merkt dat hij er plezier in heeft.


Zeer goed georganiseerd, zeer goede boot en goede kwaliteit. De hele reis was erg ontspannen en leuk. Oké, vanuit Ierland had ik meer verwacht, maar ik heb veel mooiere zeeën en eilanden gezien, zoals de Esterelmast.


Heel aardig


Het was een moment in de tijd, een prachtige wandeling met Jean-Baptiste die ons terugvoerde in de tijd en ons vol passie de kust liet zien. Het aperitief was heerlijk en overvloedig. We raden het zonder aarzeling aan. Hartelijk dank.
22 aanbiedingen

18 aanbiedingen
15 aanbiedingen
9 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





