





















Zeer vriendelijke en bekwame mensen

Een perfect moment. Geen restaurant voor ons maar op aanraden picknicken in een kleine baai ernaast.

Lekker varen, comfortabele boot en met toilet. Vriendelijk personeel, we hebben zelfs een bad genomen! Ik raad het aan, zelfs met kinderen


Het team (vader en zoon) is erg vriendelijk. De kapitein bestuurt zijn boot perfect. Of je nu vooraan of achteraan in de boot zit, je kunt de magnifieke Calanques bewonderen dankzij zijn gevaarlijke manoeuvres. Een korte stop is de moeite waard om in de Calanques te zwemmen. Ik kan het van harte aanbevelen.


De kapitein van de boot kent zijn werk heel goed en hij is zich ook bewust van alle bescherming van deze natuur, die zowel prachtig als kwetsbaar is. Onderweg geeft hij informatie. De haltes en passages in de kreken waren adembenemend.


Fijne rit, vriendelijke bemanning


Alles was heel goed. De zon ontbrak.
34 aanbiedingen
16 aanbiedingen
9 aanbiedingen
8 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen

3 aanbiedingen





