











Ik heb een fantastische dag gehad op de catamaran. Alles was perfect georganiseerd en het team was geweldig: toegewijd, zorgzaam en vrolijk. Het eten was uitstekend. Alles was brandschoon.

Stipt en beleefd...goed. Prachtig en vredig eiland

Echt een leuke ervaring. Het zwemmen en de uitzichten waren geweldig.


De bemanning was ontzettend vriendelijk en altijd aan het lachen – het was een genot om ze te zien. Een zeer prettige ervaring.


Zeer goed georganiseerd, zeer goede boot en goede kwaliteit. De hele reis was erg ontspannen en leuk. Oké, vanuit Ierland had ik meer verwacht, maar ik heb veel mooiere zeeën en eilanden gezien, zoals de Esterelmast.


Heel aardig
22 aanbiedingen

18 aanbiedingen
15 aanbiedingen
9 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





