









































Echt een heerlijke ervaring! Geweldige reis en lunch


Omdat het mooi en heel leuk is Stephane is super aardig

Echt een leuke ervaring. Het zwemmen en de uitzichten waren geweldig.


Hele ontspannen dag gehad, de bemanning was zeer geschikt om een dag mee op zee te zijn. Kan het zeker aanraden!


Omdat het mooi en heel leuk is Stephane is super aardig


Zeer goed georganiseerd, zeer goede boot en goede kwaliteit. De hele reis was erg ontspannen en leuk. Oké, vanuit Ierland had ik meer verwacht, maar ik heb veel mooiere zeeën en eilanden gezien, zoals de Esterelmast.


Een droomervaring! Een prachtige catamaran, een topbemanning met een buitengewone kapitein, een ongedwongen uitje, een heerlijk aperitief, alles was perfect voor ons gezin (3 kinderen van 6 maanden, 5 en 7 jaar).


Voldoende tijd om te snorkelen. Onze begeleider was vrolijk gezellig en in voor een grapje. Daarnaast een gezellig muziekje. Heerlijk relaxt was het.


Heel aardig
12 aanbiedingen
9 aanbiedingen
6 aanbiedingen
6 aanbiedingen

5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
25 aanbiedingen
14 aanbiedingen
13 aanbiedingen
10 aanbiedingen
6 aanbiedingen
6 aanbiedingen

5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





