









Echt een heerlijke ervaring! Geweldige reis en lunch


Omdat het mooi en heel leuk is Stephane is super aardig

Echt een leuke ervaring. Het zwemmen en de uitzichten waren geweldig.


Geweldige ervaring!!! Alex, de kapitein, en zijn bemanning waren supervriendelijk... de zonsondergang was spectaculair. We vierden een verjaardag en alles was geweldig en leuk. Ik raad het 100% aan. Het belangrijkste was dat de ervaring in het Engels of Frans was, maar ze deden hun uiterste best om ons alles in het Spaans uit te leggen...


Zeer fijne georganiseerde ervaring


Een droomervaring! Een prachtige catamaran, een topbemanning met een buitengewone kapitein, een ongedwongen uitje, een heerlijk aperitief, alles was perfect voor ons gezin (3 kinderen van 6 maanden, 5 en 7 jaar).
14 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





