



















We maakten een boottocht van een uur naar de enige oesterkwekerij ter wereld in Frankrijk. De tocht zelf was prachtig – je ziet veel van de baai en krijgt een goed beeld van de regio. De uitleg van de gids was in het Frans. Dit was voor ons geen probleem, omdat er schriftelijke informatie in het Duits beschikbaar was. We konden dus nog steeds alles begrijpen wat belangrijk was over de oesterteelt en -verwerking. Zeer informatief en een welkome afwisseling van de standaard boottochten. Iedereen die geïnteresseerd is in oesters/aquacultuur zal deze trip zeker de moeite waard vinden. Een tip: kennis van de Franse taal is handig.

Super aardige bootbestuurder

Was een hele leuke boottocht! Er werd ook geholpen voor een mooie familiefoto te maken. Weer een mooie herinnering gemaakt ♥️


Geweldig team, we hebben een geweldige tijd gehad!!! Ik raad het aan


Uitzonderlijk!!!


Erg grappig, leuke stop, schitterende zonsondergang en snelle rit!!
157 aanbiedingen
24 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen

5 aanbiedingen
4 aanbiedingen

4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen





