

























Mooie belevenis en de moeite waard

Zeer vriendelijk personeel. Een aangename verrassing 's ochtends: croissants en koffie om ons te verwelkomen en onze cruise goed te beginnen. De lunch was erg goed, prachtig gepresenteerd en er was meer dan genoeg.

Aarzel niet om deze fantastische boottocht te maken, waarbij je alles te weten komt over deze prachtige plek! De kapitein is erg vriendelijk en heeft een geweldig gevoel voor humor. We hebben een geweldige tijd gehad.


Mooie belevenis en de moeite waard


Omdat het een zeer prettige ervaring is.


Het cabinepersoneel was erg vriendelijk en de uitleg was zeer interessant! Dank u wel!


Vriendelijk personeel


Een heel leuk bezoek vanaf zee met uitleg en als kers op de taart een heerlijke wijn om te proeven.


Een zeer aangename ervaring, met een jonge gids die een levendige en leuke sfeer creëerde. Een heerlijke manier om de kanalen van Sète in de zon te ontdekken. Ik kan het van harte aanbevelen.
13 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen

4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





