







Ondanks het minder dan ideale weer was het een fantastische ervaring. Een hartelijk welkom, een ontspannen sfeer aan boord en duidelijke en informatieve communicatie... Mijn 7-jarige kleinzoon vond het geweldig en was zo trots dat hij zelf had mogen "rijden"! Een echt bijzonder moment dat ik graag nog eens zou willen meemaken!

Geweldige ochtend, bedankt voor alles. Ook mijn dochter van 8 heeft zich uitstekend vermaakt met de aangeboden activiteiten!

Ik schrijf nooit beoordelingen, goed of slecht, maar deze was GEWELDIG! Muzieksfeer zonsondergang zelf de energie of Willy de chauffeur en de vrolijke sfeer die we echt hadden! Supertopper! Sterk aanbevolen . Violeta en familie
90 aanbiedingen
11 aanbiedingen
9 aanbiedingen
8 aanbiedingen
8 aanbiedingen
8 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





