






Een werkelijk tijdloze ervaring. We ontdekten adembenemende landschappen met een fantastisch team. Ik beveel het van harte aan.

Prachtige reis, complimenten aan de bemanning voor het heerlijke eten, drinken en de tour... het is het waard!!! Ik zou het zo weer doen.

Het was geweldig, het personeel was aardig en luisterde naar ons.


Het is absoluut de moeite waard. Onovertroffen uitzichten en een zeer comfortabele reis. Ik zou het zo weer doen!


Geweldig avontuur, coole en ervaren bemanning. Enige zeewaardigheid was zeker een pré op onze reis. Uitstekend buffet met oosterse koude gerechten met rosé en pastis.


Een droomervaring! Een prachtige catamaran, een topbemanning met een buitengewone kapitein, een ongedwongen uitje, een heerlijk aperitief, alles was perfect voor ons gezin (3 kinderen van 6 maanden, 5 en 7 jaar).
14 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





