









een hele leuke boottocht

Mooie tocht en niet te lang.

Heel goed .top goeie bemanning vriendelijk .mooie prachtige bestemming


Geweldige ervaring!!! Alex, de kapitein, en zijn bemanning waren supervriendelijk... de zonsondergang was spectaculair. We vierden een verjaardag en alles was geweldig en leuk. Ik raad het 100% aan. Het belangrijkste was dat de ervaring in het Engels of Frans was, maar ze deden hun uiterste best om ons alles in het Spaans uit te leggen...


Een zeer aangename en rustige reis. De historicus aan boord maakt de overtocht vredig en vol ontdekkingen. Ik beveel het aan.


Zeer prettige bediening, de schipper kent zijn vak goed en je merkt dat hij er plezier in heeft.
22 aanbiedingen

18 aanbiedingen
15 aanbiedingen
9 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





