





































Het was namelijk een ware opwinding en een waar genoegen.

Het was prachtig en we kunnen het van harte aanbevelen. Het team was erg vriendelijk en heeft ons uitstekend geholpen. De boot was bovendien heel makkelijk te besturen, waardoor we alle mooie plekjes gemakkelijk konden bekijken.

Alles was goed georganiseerd.


Het was een geweldige ervaring, het is elke euro waard!


Geweldige service, duidelijke instructies, vriendelijk personeel! De boten zijn schoon en netjes, goed onderhouden en in perfecte staat! Zou zeker weer gebruikmaken van hun diensten! Gewoonweg fantastisch!! 😊


Interessant, je kunt veel vissen en kliffen zien


Het was een geweldige ervaring, deze 5 uur, geweldige vriendelijke bemanning, heerlijk eten, al met al is het het geld waard 👍


Zeer, zeer leuke ervaring, eersteklas service, zeer goede kwaliteit lunch, TOP activiteit en zwemmen!!! Ik raad het aan 😎


We hebben vandaag een boottocht gemaakt. Eerst was de boot werkelijk prachtig. Genoeg ruimte en erg schoon. Onze kapitein, Hector, was geweldig. Je zag dat Hector van zijn werk houdt. De lunch was inbegrepen en die stelde niet teleur. Als je een spectaculaire dag varen wilt beleven, aarzel dan niet om te boeken. Heel erg bedankt voor een heerlijke dag en mooie herinneringen.❤️❤️❤️





