
















Het is goed georganiseerd en het personeel wat je komt halen en de weg wijst is gewoon top. Ze komen afspraken na en met mooie bussen en vriendelijke chauffeurs. We hadden een klein probleem met het openen van een bestand via de mail maar na het aangeven werd het goed en snel opgelost. Voor iedereen een echte aanrader met deze organisatie op pad te gaan. Helemaal top.


Geweldige ervaring, aardige jongens en het eten was heerlijk.


Omdat het grondpersoneel geduldig en efficiënt is en de bemanning aan boord en de barmannen allemaal bekwaam en beleefd zijn. We voeren met een algemeen gevoel van veiligheid langs een prachtige kust. De Akropolis van Lindo is een wonder dat je gezien moet hebben.


Goede prijs-kwaliteitverhouding, onbeperkte drankjes, zeer vriendelijk personeel, trip is niet te lang of te kort, gewoon perfect! Alle zwemspullen worden ook verstrekt


Alles was goed geregeld. Het vertrek was op tijd. Het eten en drinken waren heerlijk. Het schip was schoon. De bemanning was vrolijk. Geweldige livemuziek. We zouden er graag nog eens heen gaan!


Het was precies zoals verwacht en onze gastheer was erg vriendelijk en servicegericht. Het eten was ook erg goed. Niet te druk.
10 aanbiedingen
9 aanbiedingen

8 aanbiedingen
5 aanbiedingen

4 aanbiedingen
4 aanbiedingen

3 aanbiedingen
8 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





