













Omdat het personeel op de boot niet genoeg voor je kan doen, uitstekend

Uitstekende bemanning, aardig en vriendelijk. Een prachtige reis naar betoverende plekken met een team van professionals.

Zeer ontspannen sfeer, het zeewater en de zwemmogelijkheden zijn geweldig, heerlijke lunch in een leuk dorpje aan de kust, het personeel is erg behulpzaam en deskundig, dank u wel.


Omdat het personeel op de boot niet genoeg voor je kan doen, uitstekend


Ja. De bemanning was geweldig en alles was echt goed gepland!


Geweldige boottocht, echt een aanrader! We hebben zoveel plezier gehad!!!


14 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





