











Prachtige reis! Goed georganiseerd. We hebben ervan genoten.

Super leuke boot er is niets te koop dus zelf eten en drinken mee. Lekker varen geen verhalen maar stopen bij de juiste punten. Wel even doordrammen zodat we opgehaald zouden worden vanaf het hotel, zexdeden eerst net of ze dat niet wisten dat het transfer erbij in zat super leuke dag gehad


Geweldige tour en zeer aardige bemanning. Ook heel goed met kinderen!


Een erg aardige man met goede instructies. Veel vrijheid. We hebben dolfijnen en zeeschildpadden gezien. Zou ik zeker aanraden, 10/10!


Topservice - vriendelijke tour door gids Alexandra - zeer toegewijd Attente buschauffeur / voelde me veilig en zeker bij de overstap in een geweldige MB Sprinter-minibus - (...helaas waren de stops wat kort) had liever een langere stop gehad...............
20 aanbiedingen

12 aanbiedingen
12 aanbiedingen

7 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





