









De reis was geweldig, prachtige stranden, ontzettend aardig en ongelooflijk grappig personeel, de lunch was perfect en echt heerlijk, dus het was een perfecte dag. Bedankt voor dit geweldige gezin! ❤️❤️❤️

Geweldig team aan boord, erg aardig. Het eten was geweldig 😍 uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Dankjewel!

Echt een prachtig uitzicht. We zagen dolfijnen. De bemanning was erg vriendelijk, grappig en gastvrij.


Omdat het personeel op de boot niet genoeg voor je kan doen, uitstekend


Geweldig dagje uit, fantastische bemanning, boot schoon en goed werkende staat
47 aanbiedingen
16 aanbiedingen
15 aanbiedingen
15 aanbiedingen
10 aanbiedingen
9 aanbiedingen
8 aanbiedingen
6 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





