









De reis was geweldig, prachtige stranden, ontzettend aardig en ongelooflijk grappig personeel, de lunch was perfect en echt heerlijk, dus het was een perfecte dag. Bedankt voor dit geweldige gezin! ❤️❤️❤️

Geweldig team aan boord, erg aardig. Het eten was geweldig 😍 uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Dankjewel!

Echt een prachtig uitzicht. We zagen dolfijnen. De bemanning was erg vriendelijk, grappig en gastvrij.


Wat een prachtige ervaring met fantastische gastheren. Het eten was fantastisch. De zonsondergang was spectaculair. Je hoeft niet te kunnen zwemmen om van deze ervaring te genieten! Ik heb ervan genoten en zou het zeker nog een keer doen.


Geweldige boottocht, echt een aanrader! We hebben zoveel plezier gehad!!!
47 aanbiedingen
16 aanbiedingen
15 aanbiedingen
15 aanbiedingen
10 aanbiedingen
9 aanbiedingen
8 aanbiedingen
6 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





