







Omdat het personeel op de boot niet genoeg voor je kan doen, uitstekend

Echt een prachtig uitzicht. We zagen dolfijnen. De bemanning was erg vriendelijk, grappig en gastvrij.

Personeel altijd beschikbaar, boot met zeer comfortabele ligbedden, zeer leuke glijbaan, mogelijkheid om de stranden te bereiken zowel zwemmend als met de beschikbare sloep


Wat een prachtige ervaring met fantastische gastheren. Het eten was fantastisch. De zonsondergang was spectaculair. Je hoeft niet te kunnen zwemmen om van deze ervaring te genieten! Ik heb ervan genoten en zou het zeker nog een keer doen.


Geweldige boottocht, echt een aanrader! We hebben zoveel plezier gehad!!!
47 aanbiedingen
16 aanbiedingen
15 aanbiedingen
15 aanbiedingen
10 aanbiedingen
9 aanbiedingen
8 aanbiedingen
6 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





