























Het was prachtig en we kunnen het van harte aanbevelen. Het team was erg vriendelijk en heeft ons uitstekend geholpen. De boot was bovendien heel makkelijk te besturen, waardoor we alle mooie plekjes gemakkelijk konden bekijken.

Uitstekende organisatie, fantastische kapitein. We hebben alles gezien en konden zwemmen in prachtig blauw water. Een echte aanrader!

Mooie reis, prachtige natuur


Zeker aan te bevelen, heel informatief, gezellig en een super enthousiaste en vrolijke kapitein ….Dennis is een topper!


De ervaring met de Rentam-man (Alexander) was erg prettig en daarom raad ik het graag aan. Wat ik wel zou aanraden, is om mensen te vertellen dat het niet makkelijk is als het hard waait. Verder was alles geweldig!


Super leuke vaart met ervaren kapitein Janie. Verteld leuk over diverse bezienswaardigheden.


Hallo, we hebben online geboekt en betaald via PayPal; alles werd uiterst professioneel afgehandeld. We kregen privéparkeergelegenheid, uitgebreide informatie en professionele instructies op de boot. We zullen deze dag nooit vergeten. Het was geweldig. Omdat we geen ervaring hadden met varen, waren de negen uur op het water een fantastische ervaring! We werden ook weer geholpen met parkeren in de haven. We voelden ons goed verzorgd en zouden ze zeker aanbevelen. Heel erg bedankt 🙏, tot de volgende keer! 👍👍👍 Vijf sterren 🤩


Ze zijn punctueel, vriendelijk en super aardig!!!





