











Het is spannend om dit te herhalen!

Het was een fantastische tour en Carlos was een uitstekende gids. Hij legde elke stop tot in detail uit, was erg grappig en sociaal, en maakte zelfs foto's van ons.

De bemanning was ontzettend vriendelijk en de service was geweldig. De boot was ruim genoeg met schaduwplekken en ligweiden, er was plek voor iedereen en de hygiëne was top. De aperitiefjes en de lunch waren heerlijk. Absoluut een aanrader.


het was geweldig, de plaatsen die we zagen, de boot, de lunch en ook het team, een geweldige ervaring, ik zal het zeker aanbevelen ❤️


Geweldige boottocht. Ongelooflijk mooi landschap. We hebben de noordelijke route gedaan. De schipper was erg cool en vriendelijk. We hebben op drie plekken gesnorkeld. Een werkelijk prachtige trip.
19 aanbiedingen
19 aanbiedingen
17 aanbiedingen
16 aanbiedingen
15 aanbiedingen
12 aanbiedingen
10 aanbiedingen
10 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
34 aanbiedingen
16 aanbiedingen
9 aanbiedingen
8 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen

3 aanbiedingen





