







Het was een erg leuke tour, we hebben prachtige stranden gezien, het was absoluut de moeite waard.


Prachtige dag, vriendelijk en behulpzaam personeel, schone en comfortabele boot.

Een werkelijk fantastische dag. We waren in de winter in het Caribisch gebied, het was geweldig, ik dacht dat het niet te overtreffen was. Maar St. Magdalena is erin geslaagd. De catamaran met de bemanning was ook geweldig! Een werkelijk perfecte dag. Dankjewel. ...
64 aanbiedingen

40 aanbiedingen
34 aanbiedingen
28 aanbiedingen
21 aanbiedingen
15 aanbiedingen
9 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen
90 aanbiedingen
11 aanbiedingen
9 aanbiedingen
8 aanbiedingen
8 aanbiedingen
8 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





