







Een zeer aangenaam privé-uitje, met het gezin en een schipper. De schipper heeft ons uitstekend verzorgd. Hij gebruikte zelfs zijn telefoon en Google om te vertalen, omdat we geen Italiaans spraken. Ik raad het 200% aan. Je moet ter plaatse brandstof betalen, wat heel redelijk is, maar je moet er wel rekening mee houden (het staat in kleine lettertjes in de advertentie).

prachtige kust en geweldig water! onze schipper Mario was geweldig!

Een uitzonderlijke boottocht! De bemanning en kapitein waren top, met een geweldige muzikale sfeer! We hebben ervan genoten!


Zeer professioneel en vriendelijk. De gids was erg vriendelijk en gaf veel informatie. De kapitein was een ware legende, met zijn fantastische manoeuvres door de grotten, zorgde hij voor maximale veiligheid en stabiliteit. Aanbevolen: 10/10


prachtige kust en geweldig water! onze schipper Mario was geweldig!
22 aanbiedingen

18 aanbiedingen
15 aanbiedingen
9 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





