

































De reis was erg leuk. Het personeel was professioneel, vriendelijk en zelfs behulpzaam. De boot was comfortabel. Kortom, alles was geweldig.

Je ervaart de zee 100%! Interessante ervaring mede dankzij de vriendelijke en behulpzame schipper.

Ervaring opgedaan op 19 augustus, heel mooi. Vriendelijk en behulpzaam personeel, vooral met onze kinderen Francesco en Matteo. We hebben vooral genoten van de tijd met Umberto en Antonino. Jullie waren fantastisch, top 😍


Heel mooi, gefeliciteerd met alles!


Een hele fijne dag! Vriendelijke, respectvolle, attente en zeer aangename en vrolijke bemanning!


Een hele leuke familiedag met Giovanni die ons schitterende landschappen liet zien.


Als u naar San Vito lo Capo komt, mag u de prachtige Egadische eilanden zeker niet missen.


Het was magisch.


Ik plande de reis als verjaardagscadeau voor mijn man en Paolo verraste ons allebei met wat lekkers voor die dag! Dat was gewoon heel warm. Het aperitief was heerlijk en er werd rekening gehouden met intoleranties. Uit dit soort dingen blijkt dat Paolo echt zijn best doet voor zijn gasten. We stopten bij baaien en konden in de zee zwemmen. Er was ook goede muziek. De zonsondergang boven de zee was het laatste prachtige hoogtepunt voordat we teruggingen naar de kust. Hartelijk dank voor deze geweldige dag en het allerbeste! Jana & Lars
13 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen

4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





