



































De reis was erg leuk. Het personeel was professioneel, vriendelijk en zelfs behulpzaam. De boot was comfortabel. Kortom, alles was geweldig.

Fantastische en goed georganiseerde mensen

Unieke ervaring en prachtige landschappen


Fijne dag! Meer tijd in Favignana zou fijn zijn.


We waren met tien man op de boot en we hebben het fantastisch gehad! We zijn op veel plaatsen gestopt en de schippers hebben ons veel verteld over het land en de omgeving! Een ontzettend leuke reis!


Heel mooi, gefeliciteerd met alles!


Het moet gedaan worden


Het hele gezin vond het geweldig en we raden deze ervaring zeker aan, ook als je niet in een grote groep bent.


Een hele leuke familiedag met Giovanni die ons schitterende landschappen liet zien.
90 aanbiedingen
11 aanbiedingen
9 aanbiedingen
8 aanbiedingen
8 aanbiedingen
8 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





