









Alles was geweldig, erg vriendelijk

Geweldige reis, alles was erg fijn, de service was geweldig, absoluut een van de beste ervaringen op Sardinië.


Een zeer aangename reis, uiterst vriendelijk personeel met uitgebreide kennis. We hebben met Fabio gevaren en het was werkelijk een fantastische ervaring. We waren onder de indruk van zijn duikvaardigheden en kennis van vissen en andere zeedieren. Ik kan het van harte aanbevelen.


De gastheren waren erg vriendelijk en de hapjes en drankjes waren ook heerlijk. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de zonsondergang zelf.


De boottocht was spectaculair! Onze kapitein was erg vriendelijk en gezellig. We maakten vier stops om te zwemmen, genoten van heerlijk eten, bier en wijn. Een fantastische dag die ik zeker kan aanbevelen.


Ferdinando is een fantastische en deskundige kapitein met een geweldige boot. De reis is adembenemend.
177 aanbiedingen

19 aanbiedingen
13 aanbiedingen
6 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





