









De boottocht is prachtig, een fantastische combinatie van landschap, zwemmen en leuke verhalen en beschrijvingen van de kapitein. Het is in het Italiaans, maar er zijn tegenwoordig goede bronnen beschikbaar. We hadden ook het geluk om dolfijnen voorbij te zien zwemmen. De kapitein was attent, dus de dieren werden niet opgejaagd en we konden toch een paar geweldige foto's maken. De lunch was een heerlijke pasta met pesto, erg lekker. Al met al zouden we de tocht zeker nog een keer maken, vooral omdat het hele eiland omcirkeld wordt. De bemanning was erg vriendelijk en attent.

Een heerlijke, ontspannen middag met Marco en Flavio. We hebben enorm genoten van hun kennis en enthousiasme over de omgeving en de natuur. Ik zou het zeker aanbevelen, want het was een van onze favoriete middagen van onze vakantie, zowel voor volwassenen als voor tieners.

Het was een hele leuke ervaring


De boot was prima en de bemanning attent. Er waren niet te veel mensen aan boord, dus er was genoeg ruimte om rond te lopen. Al met al een prettige en aan te bevelen ervaring.


Omdat het u de mogelijkheid biedt de schoonheid van de kust van Elba te ontdekken


Een leuke en zeer aan te bevelen boottocht.
25 aanbiedingen
14 aanbiedingen
13 aanbiedingen
10 aanbiedingen
6 aanbiedingen
6 aanbiedingen

5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





