





























We hebben een fantastische dag gehad, ondanks de ruwe zee. Het werd een echt avontuur. Het eten was heerlijk. Het eiland Giglio is veel interessanter dan het eiland Giannutri, maar het was ook erg leuk om er te zwemmen en het te verkennen.

Weinig mensen, vriendelijk personeel, erg mooie plekken

De plaatsen zijn prachtig, de stranden zijn vergelijkbaar met die van Sardinië en de gidsen zijn vriendelijk en zeer deskundig: we hebben veel anekdotes over de kust geleerd, zowel vanuit een natuurkundig als historisch oogpunt... PS. zo mooi dat we tussen de Giglio en Giannutri verloofd zijn geraakt


Ja, ik zou het aanraden. Het is zeer goed georganiseerd, flexibel en biedt je de mogelijkheid om het eiland Giglio en eventueel Giannutri te bezoeken, twee werkelijk prachtige locaties voor de kust van Argentario en Talamone. Het personeel en de gidsen van het schip waren behulpzaam en grondig. Uitstekend!!!


Een werkelijk positieve ervaring. Het personeel was onberispelijk. Uitstekend, vriendelijk en bekwaam. De lunch was uitgebreid, met royale porties, zelfs voor mensen die geen vis eten. We hebben een gezellig moment doorgebracht aan onze toegewezen tafel met twee aardige stellen. De lokale gids die ons naar het eiland Giannutri begeleidde, was ook zeer deskundig en vriendelijk. Een natuurlijke parel rijk aan geschiedenis. We zullen deze prachtige dag koesteren. Dank u wel. Een echte aanrader!


Geweldige tour, zeer goede schipper (Francesco), heerlijk eten en leuke zwem- en snorkelplekken. De boot is vrij groot en comfortabel.


Stefano houdt van de zee en het werk dat hij doet en hij brengt dit over op degenen die aan boord van zijn catamaran klimmen


Een werkelijk fantastische tour. Sabrina en haar team waren professioneel en toch toegankelijk! We hadden ons niets beters kunnen wensen. Het was een onvergetelijke dag en we gaan het zeker nog een keer doen.


We hadden ons niets beters kunnen wensen. De gozzo-boottocht met Leo was gewoonweg perfect. Leo was uitzonderlijk: behulpzaam, professioneel, uiterst beleefd en hij zorgde ervoor dat we ons meteen op ons gemak voelden. Naast de schoonheid van de tour en de plaatsen die we bezochten, hebben we ook enorm genoten van het eten en de wijn, die beide werkelijk heerlijk en van de hoogste kwaliteit waren. Aan elk detail was zorgvuldig gedacht. Het gesprek met Leo was een echte meerwaarde: interessant, prettig en authentiek, het gaf ons de kans om meer over de omgeving te leren en maakte de ervaring nog specialer. Een ervaring die we absoluut aan iedereen aanbevelen die op zoek is naar een ontspannende, verfijnde en onvergetelijke dag. Bedankt, Leo!





